Produse Meniu

Termeni și condiții

1.   Introducere

Navigarea pe acest Site, culegerea informațiilor și efectuarea unei Comenzi reprezintă acordul Cumpărătorului/Utilizatorului cu Termenii și Condițiile (acest document) afișate pe acest Site. Dacă oricare dintre clauzele de mai jos va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Vera Green – este denumirea comercială a S.C. VERA GREEN TRADE&CONSULTING S.R.L., persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Cluj-Napoca, str. Scărișoara Nr. 6 et. 4 ap. 18., județul Cluj, România, având număr de ordine în Registrul Comerțului J12/1663/2015, cod unic de înregistrare fiscală 34590232.

Vânzător - S.C. VERA GREEN TRADE&CONSULTING S.R.L

Site – domeniul www.veragreen.ro si subdomeniile acestuia.

Cumpărător – persoană fizică sau persoană juridică care își face un cont în Site și efectuează o Comandă.

Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care navighează și culege informații de pe acest Site sau care se înregistrează pe acest Site prin finalizarea procesului de creare a contului, astfel, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și condiții Comandă – Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului sau prin telefon ori fax, intenția sa de a achiziționa bunuri și servicii de pe Site.

Cont – secțiunea din Site (formată dintr-o adresă de e-mail, o parolă, numele/denumirea, datele și adresele de livrare și facturare, comenzile efectuate) care permite Cumpărătorului transmiterea comenzilor și istoricul Cumpărătorului în Site (comenzi, facturi fiscale, garanții, bunuri, etc.)

Comanda – un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului, prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri și Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii – orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune in scop comercial, un număr finit de Bunuri si/sau Servicii având un stoc limitat si predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător.

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului. 

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui produs sau serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune daca produsul sau serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Client/Cumpărător vis-à-vis de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare produs putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna review-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui produs sau serviciu.

Tranzacție – încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun de către Veragreen, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare.

2.   Documente contractuale

2.1   Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site sau prin transmiterea unei Comenzi telefonice, prin email ori prin fax, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare -telefonic, online sau email- prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

2.2   Notificarea primită de către Cumpărător după efectuarea Comenzii are rol de informare și nu reprezintă acceptarea comenzii. Această notificare se face fie electronic, printr-un email trimis automat de către site, fie telefonic.

2.3   Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea bunurilor și/sau serviciilor din Comandă, pentru motive justificate. În acest caz,  va anunța Cumpărătorul la adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

2.4   Factura constituie contract de vânzare-cumpărare conform legislației în vigoare.

2.5   Contractul de vânzare-cumpărare se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care comanda este plătită integral și primită de Cumpărător.

3.   Răspundere

3.1   Vanzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii și pentru daune care rezultă din utilizarea bunurilor achiziționate.

3.2   Prin crearea unui Cont și/sau prin utilizarea Site-ului și/sau prin plasarea unei Comenzi, Utilizatorul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenii și Condițiile Site-ului în ultima versiune actualizată care este comunicată în cadrul Site-ului. Ulterior creării Contului, utilizarea Site-ului echivalează cu acceptarea modificărilor intervenite asupra Termenilor și Condițiilor Site-ului.

3.3   Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați oricând de către Veragreen, aceștia fiind opozabili Cumpărătorilor și Utilizatorilor de la data afișării in Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea checkboxului corespunzător din Site la finalizarea Comenzii.

3.4   Informațiile furnizate prin acest Site și prin intermediul comunicărilor scrise ori verbale între Cumpărător și Vânzător, se obțin din surse considerate valabile și de încredere, sunt corecte şi complete în limita cunoștințelor noastre dar nu au caracter exhaustiv, exactitatea lor nu poate fi garantată. Veragreen nu-și asumă responsabilitatea pentru informațiile incomplete sau eventualele erori apărute în Site, dar se străduiește în permanență să corecteze și să completeze informațiile prezentate. Informațiile folosite pentru descrierea bunurilor și/sau a serviciilor disponibile pe Site nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

3.5   Dacă anumite bunuri sau servicii sunt listate la preț eronat pe Site, Veragreen își rezervă dreptul de a modifica sau de a anula orice Comandă care conține astfel de bunuri/servicii. Dacă Comanda este plătită, Veragreen va returna suma în contul Cumpărătorului. Veragreen își rezervă dreptul de a corecta erorile de sistem sau prețuri afișate eronat, neintenționat. Din cauza fluctuațiilor specifice pieței, prețurile produselor pot fi modificate fără preaviz. În aceste cazuri rare, când descoperim uneori greșeli, ne rezervăm cu respect dreptul de a anula o Comandă sau elimina un articol problematic din Comandă.

3.6   Veragreen nu va fi răspunzător pentru erori și inexactități tehnice apărute pe Site, erori dactilografice, documentație, ilustrații sau imagini eronate. Informațiile prezentate pe Site sunt actualizate periodic, îmbunătățiri și/sau modificări pot fi efectuate în orice moment.

3.7   În orice moment, Veragreen își rezervă dreptul, fără a notifica în prealabil Utilizatorul și Cumpărătorul, de a modifica politicile, Termenii și Condițiile, de a corecta orice erori care apar în Site sau în cadrul comunicărilor electronice/verbale.

4.   Declinarea răspunderii și utilizarea produselor

4.1   Veragreen depune eforturi pentru a descrie produsele cât mai exact și explicit dar nu poate garanta acuratețea sau caracterul complet al informațiilor care sunt furnizate prin intermediul Site-ului, blogului, rețelor sociale, a convorbirilor telefonice sau a corespondenței purtate prin e-mail. Cade în sarcina Cumpărătorului de a cerceta modul adecvat de utilizare și informațiile de siguranță pentru fiecare produs pe care intenționează să-l comande, inclusiv toate reglementările legislative în vigoare pentru utilizarea corectă și eventual vânzarea produselor achiziționate sau fabricate cu produsele achiziționate.

4.4   Persoanele fizice sau juridice care intenționează să comande bunuri de la Veragreen, trebuie să îşi exercite judecata lor independentă în determinarea oportunității achiziției acestora pentru un anumit scop sau utilizare. Utilizarea produselor nu presupune garanție explicită sau implicită, pentru a obține efecte sau rezultate dorite.

4.7   Prin achiziționarea și utilizarea bunurilor vândute de Veragreen, Cumpărătorul trebuie să se asigure că deține cunoștințele necesare despre condițiile de siguranță, depozitarea și utilizarea adecvată a acestora. Cumpărătorul este de acord să inspecteze cu atenție toate bunurile primite și să raporteze orice probleme în cel mai scurt timp. Cumpărătorul este de acord că nu va face Vânzătorul responsabil pentru orice probleme care apar de la depozitarea și utilizarea bunurilor achiziționate. 

5.   Politica de prețuri

Majoritatea produselor sunt oferite într-o varietate de cantități și volume pentru a vă permite să cumpărați atât de mult sau cât de puțin aveți nevoie. Achiziționând în volum mai mare, obțineți prețuri mai bune.

Prețurile afișate pe Site sunt cele mai mici prețuri pe care le putem oferi pentru fiecare produs la volumul indicat. Dacă sunteți interesat de a primi prețuri pentru volume mai mari decât cele prezentate pe site, vă rugăm să ne contactați prin e-mail sau prin rubrica de contact.

Discount-urile, reducerile și promoțiile nu sunt neaparat cumulative. De regulă, se aplică reducerea cu valoarea cea mai mare. Toate promoțiile și reducerile de preț prezente în Site sunt valabile în limita stocului.

Toate prețurile afișate în Site în varianta pe limba română sunt exprimate în lei (RON) și includ TVA. Prețurile nu includ taxele de transport. Taxele de transport sunt calculate de sistemul site-ului și vor fi afișate la finalizarea comenzii. 

6.   Comanda

6.1   Valoarea minimă a unei Comenzi este de 50 lei (fără taxa de transport) care s-a stabilit pentru a putea funcționa în mod eficient, fiind un pas necesar pentru a oferi cele mai bune prețuri.

6.2   Produsele oferite spre vânzare pe Site sunt noi și sunt însoțite de documente în conformitate cu legislația în vigoare.

6.3   Comenzile pot fi efectuate telefonic, prin fax sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe Site.

6.4   Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect Comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții (detalii în paragraful 6.9).

6.5   Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe Site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe Site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.

6.6   Cumpărătorul este notificat dacă un produs lipsește din Comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare Cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, Comanda va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.

6.7   Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile dacă a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

6.8   Veragreen își rezervă dreptul de a-și selecta clienții/cumpărătorii. Pentru motive justificate, Veragreen își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi sau la unele din modalitățile de plată/livrare ori de a refuza onorarea unei comenzi, dacă consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Veragreen.

6.9.  Modificarea unei comenzi
Veragreen lucrează cu un sistem automatizat de coletare și se procesează rapid, astfel, Comanda unui Cumpărător poate fi modificată la cerere în termen de cel mult 2 ore de la efectuarea comenzii în timpul programului de lucru sau oricând în afara programului de lucru, până la ora 8:00 din următoarea zi lucrătoare. Cumpărătorul poate transmite cererea de modificare a unei Comenzi prin telefon sau email.

6.9.1. Dacă o Comandă este deja împachetată (status ”Colet pregătit”): pentru modificarea comenzii se va aplica o taxă de 8 lei, ce acoperă costurile de reambalare și refacturare.

6.9.2. Dacă o Comandă este în curs de expediere (status ”Expediat”): nu este posibilă modificarea unei comenzi care se află deja la curier.

6.9.3. Orice adăugare de produse la o Comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, fără legătură cu comanda precedentă.

6.9.4. Dacă Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.

  1.  Renunțarea la comandă

6.10.1. Dacă comanda a fost plătită, fără a fi expediată: pentru anularea unei comenzi a cărei contravaloare a fost deja achitată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 8 lei, care se va scădea din suma care va fi returnată către Cumpărător.

6.10.2. Dacă comanda a fost plătită și expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă preluarea de către Cumpărător este refuzată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 8 lei și întregul cost al transportului de retur.

6.10.3. Dacă comanda nu a fost plătită dar a fost expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă ridicarea unui colet este refuzată, Cumpărătorul va suporta taxa de re-stocare de 8 lei precum și întregul cost al transportului de retur.

6.10.4. Dacă comanda nu a fost plătită și nici expediată: renunțarea se poate face telefonic sau prin email; nu se percepe nicio taxă.

7.   Livrare

7.1   Livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României pentru o Comandă de produse cu valoarea de cel puțin 200 lei, exclusiv taxa de transport. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 200 lei, costul livrării (taxa de transport) este 15 lei.

7.2   Livrarea se efectuează în mod implicit prin servicii de curierat rapid. Taxa de transport este valabilă pentru orice localitate din România. Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 - 17.00

7.3   Dacă Cumpărătorul nu este găsit la adresa specificată în Comandă, curierul/transportatorul va apela Cumpărătorul prin telefon sau va reveni încă o dată la adresă. Dacă nu s-a putut livra Comanda la Cumpărător, coletul va fi returnat la Vânzător în termen de câteva zile.

7.4.   Veragreen își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de Veragreen care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Veragreen față de Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Veragreen de la Cumpărător.

Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.

8.   Facturare – Plată

Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în Comandă. Vânzătorul va emite către Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligația Clientului fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.

Plata se poate face online (card sau paypal) sau ramburs. Tranzacțiile se fac în lei.

Veragreen nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul Cumpărătorului.
 

9.   Politica de retur

Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantul că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denunțarea contractului.

SC Vera Green Trade&Consulting SRL va înapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport.

Nu pot fi retrase contractele care au ca obiect furnizarea de categorii de produse enumerate de art.16 din O.U.G Nr.34/2014, printre care:
- furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator.

Art. 12.  menționează că exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligațiilor părților contractuale. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc.

Exercitarea dreptului de retragere

Pentru a-și exercita dreptul de retragere, Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul înainte de expirarea perioadei de retragere, cu privire la decizia de retragere din contract prin una din variantele: o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail, sau modelul alăturat: model formular. Consumatorul are la dispoziție 14 zile de la primirea produselor pentru a anunța retragerea din contract.

Obligațiile care revin SC Vera Green Trade&Consulting SRL

Vânzătorul va rambursa Cumpărătorului costul produselor, excepție făcând valoarea transportului, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care este informat cu privire la decizia Cumpărătorului de a se retrage din prezentul contract. Vânzătorul poate amâna rambursarea până la data la care primește înapoi produsele. Rambursarea sumelor se va face folosind aceeași modalități de plată rezonabil aplicabile (în cazul plății numerar la livrare, rambursarea se va face prin transfer in cont bancar transmis neechivoc de consumator).

Obligațiile care revin consumatorului

Produsele sunt înmânate de SC Vera Green Trade&Consulting SRL personal sau predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fără întârziere nejustificata și în decurs de maxim 14 zile de la anunțarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare.

Produsele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate, în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit, ambalate corespunzător pentru protecția pe durata transportului. Returnarea se va face prin aceeași metodă de transport prin care Cumpărătorului i s-au livrat produsele, sau prin altă metodă aleasă de comun acord. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, urme de folosire excesivă și/sau intervenții neautorizate etc., și care nu pot fi repuse în vânzare.

10.   Politica de returnare

10.1 Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile dacă a constatat diferențe, erori sau neconformități. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

10.2.  Se pot returna produse trimise greșit de către Vânzător sau la alt volum decât cel comandat de Cumpărător. Nu se pot returna produse folosite sau seturi incomplete. Costul returnării este suportat de Vânzător.

10.3.   Produsele returnate din cauza unor probleme de calitate vor fi inspectate de Vânzător pe baza procedurilor interne. Dacă Vânzătorul nu constată probleme de calitate, rambursarea nu va fi acceptată.

10.4.   Înlocuirea produselor returnate sau rambursarea valorii acestora se va efectua în termen de 14 zile lucrătoare.

11.   Reclamații

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri din colet, neconformitate produse, erori de facturare, alte produse primite decât cele comandate, Cumpărătorul trebuie să le efectueze în termen de 3 zile de la primirea produselor. Reclamațiile primite după această perioadă, nu vor fi luate în considerare.

Pentru înregistrarea oricărei reclamații este necesar să se completeze formularul de reclamații, model formular care va fi trimis de Cumpărător prin email sau fax către Vânzător.

12.   Condiții de garanție

12.1   Aparatele electronice și alte Bunuri care beneficiază de garanție pe baza certificatului de garanție, care nu sunt conforme specificațiilor de pe Site în momentul efectuării Comenzii, sunt nefuncționale sau prezintă vicii de fabricație, se pot returna fără implicarea unor costuri suplimentare din partea Cumpărătorului, în urma unei notificări scrise în termen de 3 zile de la primirea lor, în care se va specifica natura lipsei de conformitate. Cumpărătorul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia cu unul conform. Dacă Vânzătorul nu poate înlocui produsul cu unul conform, va restitui contravaloarea acestuia.

12.2   Condițiile de garanție sunt în conformitate cu legislația în vigoare. Costul transportului produselor de la Cumpărător către Vânzător revine în sarcina Cumpărătorului iar de la Vânzător către Cumpărător revine Vânzătorului.

12.3   Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse, etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea directă a substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică asupra produselor.

12.4   Având în vedere prevederile O.U.G 195/2005 referitoare la protecția mediului și O.U.G. 5/2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), consumatorii au obligația să nu elimine DEEE ca deșeuri municipale nesortate și să le colecteze selectiv. Simbolul (pictograma) care indică faptul că echipamentele electrice și electronice nu trebuie amestecate cu deșeuri menajere și că acestea fac obiectul unei colectări separate reprezintă o pubelă cu roți barată cu două linii în formă de X.

13.   Prelucrarea datelor cu caracter personal

13.1   Veragreen este înregistrată în Registrul de Evidenţă a Prelucrărilor de Date cu Caracter Personal sub numărul

13.2   Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Veragreen are obligația de a administra în condiții de siguranță datele personale pe care le furnizați.

13.3   Scopul colectării datelor este: informarea Utilizatorilor și Cumpărătorilor privind situația Contului lor, informarea Cumpărătorilor privind starea Comenzilor, evaluarea Bunurilor si Serviciilor oferite, activității comerciale, de promovare a Bunurilor şi Serviciilor, de marketing, administrative, de monitorizare a vânzărilor. 

13.4   Prin completarea datelor în formularul de creare de Cont şi/sau de Comandă, Cumpărătorul declară şi acceptă necondiționat ca datele sale personale să fie incluse în baza de date a Veragreen, şi îşi dă acordul expres şi neechivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate şi prelucrate de către Veragreen şi colaboratorii acestuia pentru desfășurarea activității comerciale de promovare a Bunurilor şi Serviciilor, de marketing, administrative, de monitorizare a vânzărilor.

13.5   Prin citirea acestui document (Termen și Condiții) ați luat la cunoștință faptul că vă sunt garantate drepturile prevăzute de lege, respectiv dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a vă adresa justiției în caz de încălcare a drepturilor garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulație a acestor date. Clienții au dreptul de a solicita ștergerea totala sau parțială a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, înaintată către sediul UOP.

13.6.   Renunțarea la primirea de Newsletter de către Utilizator sau Cumpărător se poate face în orice moment folosind legătura special destinată (linkul) din cadrul oricărui Newsletter.

13.7. Refuzul furnizării acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.

13.8. veragreen.shoprenter.hu  nu solicita Utilizatorilor săi prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. În cazul in care Utilizatorul le divulga unor terți, acesta poarta întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale.

13.9.   Informațiile Utilizatorului sau Cumpărătorului cu caracter personal pot fi furnizate şi către Parchetul General, Poliţie, instanțele judecătorești şi altor organe abilitate ale statului, în baza şi în limitele prevederilor legale şi ca urmare a unor cereri expres formulate.

14.   Drepturi de proprietate

14.1   Conținutul Site-ului, logo-uri, imagini, text, materiale video și multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusivă a Veragreen, acestuia fiindu-i rezervate toate drepturile obținute în acest sens.

14.2   Utilizatorului și Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, distribuirea, transferul, utilizarea, reproducerea sau afișarea conținutului de pe Site, decât cu acordul scris expres al Veragreen SRL.

15.   Fraudă

Orice încercare de a accesa datele personale ale altui Utilizator, de a modifica conținutul Site-ului sau de a afecta performanțele serverului pe care ruleaza Site-ul www.veragreen.shoprenter.hu și subdomeniile acestuia, va fi considerată tentativă de fraudare și vor fi pedepsite conform legii penale .

16.   Litigii

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice litigiu apărut între Utilizator/Cumpărător și Veragreen va fi rezolvată pe cale amiabilă. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente.

 Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. 

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

17.   Cookie-uri

Acest Site folosește cookie-uri. Când vizitați un site care folosește cookie-uri, site-ul ar putea cere browserului să plaseze unul sau mai multe cookie-uri care pot stoca și informații personale de identificare.

Site-ul www.veragreen.shoprenter.hu folosește cookie-uri doar cu scopul de a îmbunătăți calitatea și performanța serviciilor oferite utilizatorilor și cumpărătorilor. Astfel, se permite Site-ului să vă păstreze coșul de cumpărături, să vă păstreze logat pe site, să vă ofere posibilitatea de a păstra informația personalizată de dvs.