Produse Meniu

Cum livrăm?

6.   Comanda

6.1   Valoarea minimă a unei Comenzi este de 50 lei (fără taxa de transport) care s-a stabilit pentru a putea funcționa în mod eficient, fiind un pas necesar pentru a oferi cele mai bune prețuri.

6.2   Produsele oferite spre vânzare pe Site sunt noi și sunt însoțite de documente în conformitate cu legislația în vigoare.

6.3   Comenzile pot fi efectuate telefonic, prin fax sau email, recomandăm însă efectuarea comenzilor online pe Site.

6.4   Cumpărătorul trebuie să se asigure că a efectuat corect Comanda și a furnizat date complete, deoarece modificarea ulterioară se poate efectua doar în anumite condiții (detalii în paragraful 6.9).

6.5   Pentru produsele lipsă din stoc nu se pot efectua comenzi și Vânzătorul nu poate garanta prețul de vânzare afișat pe Site. Disponibilitatea stocului este afișată în timp real pe Site și se poate modifica oricând pe parcursul efectuării unei comenzi.

6.6   Cumpărătorul este notificat dacă un produs lipsește din Comandă. Dacă în termen de 2 zile lucrătoare Cumpărătorul nu dă un răspuns sau nu poate fi contactat telefonic, Comanda va fi expediată ca atare. Produsul lipsă va trebui comandat din nou, Vânzătorul nu îl va expedia ulterior în mod automat.

6.7   Cumpărătorul trebuie să verifice Comanda primită și să notifice Vânzătorul în termen de cel mult 3 zile dacă a constatat diferențe sau erori. Notificările trimise după acest termen, nu vor fi luate în considerare.

6.8   Veragreen își rezervă dreptul de a-și selecta clienții/cumpărătorii. Pentru motive justificate, Veragreen își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului în vederea efectuării unei Comenzi sau la unele din modalitățile de plată/livrare ori de a refuza onorarea unei comenzi, dacă consideră că în baza conduitei sau activității Cumpărătorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Veragreen.

6.9.  Modificarea unei comenzi
Veragreen lucrează cu un sistem automatizat de coletare și se procesează rapid, astfel, Comanda unui Cumpărător poate fi modificată la cerere în termen de cel mult 2 ore de la efectuarea comenzii în timpul programului de lucru sau oricând în afara programului de lucru, până la ora 8:00 din următoarea zi lucrătoare. Cumpărătorul poate transmite cererea de modificare a unei Comenzi prin telefon sau email.

6.9.1. Dacă o Comandă este deja împachetată (status ”Colet pregătit”): pentru modificarea comenzii se va aplica o taxă de 8 lei, ce acoperă costurile de reambalare și refacturare.

6.9.2. Dacă o Comandă este în curs de expediere (status ”Expediat”): nu este posibilă modificarea unei comenzi care se află deja la curier.

6.9.3. Orice adăugare de produse la o Comandă care a este deja împachetată sau expediată, va fi tratată exclusiv ca o comandă nouă, fără legătură cu comanda precedentă.

6.9.4. Dacă Cumpărătorul efectuează mai multe comenzi ce urmează a fi prelucrate în aceeași zi: Cumpărătorul trebuie să solicite expres cumularea acestor comenzi, în caz contrar, Vânzătorul va prelucra și expedia comenzile individual.

  1.  Renunțarea la comandă

6.10.1. Dacă comanda a fost plătită, fără a fi expediată: pentru anularea unei comenzi a cărei contravaloare a fost deja achitată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 8 lei, care se va scădea din suma care va fi returnată către Cumpărător.

6.10.2. Dacă comanda a fost plătită și expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă preluarea de către Cumpărător este refuzată, Vânzătorul va percepe o taxă de re-stocare de 8 lei și întregul cost al transportului de retur.

6.10.3. Dacă comanda nu a fost plătită dar a fost expediată: o astfel de comandă nu se poate anula; dacă ridicarea unui colet este refuzată, Cumpărătorul va suporta taxa de re-stocare de 8 lei precum și întregul cost al transportului de retur.

6.10.4. Dacă comanda nu a fost plătită și nici expediată: renunțarea se poate face telefonic sau prin email; nu se percepe nicio taxă.

 

7.   Livrare

7.1   Livrarea este gratuită pe întreg teritoriul României pentru o Comandă de produse cu valoarea de cel puțin 150 lei, exclusiv taxa de transport. Dacă valoarea comenzii este mai mică de 150 lei, costul livrării (taxa de transport) este 15 lei.

7.2   Livrarea se efectuează în mod implicit prin servicii de curierat rapid. Taxa de transport este valabilă pentru orice localitate din România. Livrările se efectuează de luni până vineri, în intervalul orar 9.00 - 17.00

7.3   Dacă Cumpărătorul nu este găsit la adresa specificată în Comandă, curierul/transportatorul va apela Cumpărătorul prin telefon sau va reveni încă o dată la adresă. Dacă nu s-a putut livra Comanda la Cumpărător, coletul va fi returnat la Vânzător în termen de câteva zile.

7.4.   Veragreen își rezervă dreptul să întârzie sau să anuleze expedierea Comenzii dacă aceasta nu poate fi onorată din motive independente de Veragreen care includ: incendii, explozii, inundații, epidemii, greve, acțiuni guvernamentale, război, acte de terorism, proteste, răscoale, tulburări civile sau alte impedimente de forță majoră conform uzanțelor legii românești. Valoarea maximă a daunelor ce pot fi plătite de Veragreen față de Cumpărător în cazul nelivrării sau a livrării necorespunzătoare, este valoarea sumei încasate de Veragreen de la Cumpărător.

Recepția produselor

Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, Clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate în mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate în considerare.

Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea în bune condiții și în totalitate a produselor Comandate.